čtvrtek 15. května 2014

Mami já bych chtěl bráchu :-)

Matěj nám roste jak z vody a začíná si všímat všeho a i okolí jak spolužáci ve školce mají sourozence. Jak kamarádi mají doma miminka a on stále nic. Začínáme řešit tyto otázky, proč moje maminka chodí do práce a já jsem sám a nemám žádnýho bráchu. Copak odpověď, proč maminka chodí do práce je stále jednodušší, než odpověď na otázku proč nemám sourozence. Máme za sebou dost složité období ve 20tt si už nechcete připustit, že by se stalo něco zlého. A ono se stalo pro nás to nejhorší co mohlo. O miminka jsme přišli:-(( Netuším co si Matýsek pamatuje a čeho si stihnul všimnout. Budou mu tři roky a je všímavý a pomalu nic mu neutěče a tak otázka proč nám miminka utekla na sebe nenechá dlouho čekat a tak se snažím vysvětlovat a vysvětlovat. Naštěstí chodí do školky a i jiné aktivity nás zaměstnají a naladí na optimističtější myšlenky. Jezdíme na kole a podnikáme různé výlety. Matěj začal jezdit ve třech letech i bez koleček, takže prima, jde nám to. Čas běží jako voda, ve školce již chodíme do motýlků a příští rok půjdeme do předškoláčků. Blíží se vánoce a Matýsek pomáhá s pečením, vždyť on je ten nejlepší pomocníček maminky. Posíláme dopis ježíškovi, Matěj ho pěkně vymaloval, zabalil do obálky a hurá za okno. Chodí neustále kontrolovat zda si ho ježíšek náhodou nevyzvedl, noo a konečně, hurá už je dopis pryč. Nejkrásnější vánoce jsou s dětmi, jejich rozzářená očička a úsměv je tou největší odměnou. Dokonce máme malé překvapení:-) ale na to je ještě moc brzy. Nerada bych něco zakřikla. Matýsek je náš úžasný chlapeček a nic mu neunikne. Ale je rád, že děda si s ním hraje a bydlí s námi. Má o zábavu postaráno a začíná říkat, když se bude miminku v bříšku líbit budu mít bráchu. Hurá nejhorší týdny čekání jsou za námi a mi si užíváme konečně léta. Děda to s námi také vydržel a ve zdraví mé těhotenství přežil. Dobrá zpráva i manžel si zachoval klidnou hlavu a funguje krom tatínka, jako kuchařka, uklízečka a pradlena a živitel celé tlupy. Miminku se u nás v bříšku líbí a daří se mu, chodíme na kontroly a ultrazvuky. Matěj si přál bráchu tak se mu jeho přání splní budeme mít chlapečka a už to máme potvrzený.


 
 
Konečně se blíží finále, obávané týdny jsou za námi a mi se už pomalu těšíme a hlavně připravujeme na příchod miminka.
22.8.2013 v 8:05 se nám narodil Štěpán. Vážil neuvěřitelných 3720g a měřil 52cm.

 
 
Matěj je nadšený, brácha se mu líbí a i dostal od brášky lego, příchod sourozence zvládnul na jedničku. Kluci jsou nerozlučná dvojka. Matěj miminko chrání a prověřuje každou návštěvu:-)) Běda návštěvě, která se zeptá: a dáš mi bráchu? Strejdu si pohlídal za dveřmi a nehodlal ho pustit domů. Jsou to naši miláčci.


 
 
 
V březnu Matýsek oslavil 6. narozeniny a v září půjde do školy. Zápis do školy vzládnul sám. Mamka akorát vyplňovala formulář a on si vyřídil vše úplně sám, byla jsem tam opravdu jen jako doprovod. A máme doma budoucího prvňáčka. Matěj nás začíná dostávat svými nápady. Nějak se nám rozmluvil a začíná to s ním být hodně veselý. Při odchodu ze školky si domluvil, aby maminky kamarádů přišli na hřiště, protože oni se tak ve školce domluvili. Každý den nás mile překvapuje novým nápadem nebo glosou. Dnes jsem se dozvěděla, že jsem mu dala opět horkou polévku a je to prý marný a marný, protože již mi to říkal. :-)))) Zítra půjdeme na flétničku a prý se tam moc těší, protože má všechny úkoly hotový a konečně dostane další. Minule byly prázdniny tak konečně budou zase úkoly:-))))
budoucí prvňáček

Žádné komentáře:

Okomentovat